Volvo XC 40

0
12
Volvo XC40 prednji kraj

Dobili smo na test novi model VOLVO XC 40, ali samo sa pogonom na prednje točkove. Malo smo bili razočarani jer priželjkivali smo pravi mali SUV 4×4. Međutim to nas je kratko držalo. Jer odmah po ulasku u vozilo i smeštanjem u udoban kokpit posvetili smo se proceni kvaliteta nove verzije najmanjeg SUV-a iz porodice Volvo.

Glavni auto u porodici

Uz atraktivan dizajn stigla su i mnoga praktična rešenja, kvalitetn i materijali i kvalitetna završna obrada. Najviše od svega nas je dojmilo ogromna količina prostora u autu.Tako da možemo reći da nije najmanji, već dovoljan SUV iz Volvoa. Zaista ovo može da bude i glavni auto u porodici.

Volvo XC 40 zadnji kraj

XC 40 ima sve što je potrebno, čak je i prtljažnik rešen na vrlo zanimljiv način. Pregrada duplog dna može da se podesi tako da sprečava pomeranje stvari. Naravno otvaranje gepeka možete uraditi i pomeranjem noge ispod zadnjeg branika, konzola je odlično odrađena a centralni displej je dobro podešen tako da ga lako može koristiti u suvozač za korisne informacije ili biranje muzike. Ispod su prekidači koji se koriste često (na primer pojačavanje glasnoće muzike ili odmagljivanje stakala ), tako da ne gubite vreme tražeći ih preko centralnog displeja.

Udobnost XC 40

Zaista interesantno i krajnje praktično rešenje. Puno je raznih dodataka koji olakšavaju
upotrebu ovog vozila. Sedišta su ergonomski odlična, a kožni volan odlično leži u ruci. Neverovatno je kako se lako njime upravlja. Upravljanje je kao da vozite mali gradski auto. Vešanje je tvrdo i dobro se pokazuje u krivinama, ali to ne utiče na udobnost samog auta, jer ergonomski rešena sedišta sa svim mogućim podešavanjima kompenzuju tu tvrdoću.

Poznati dizel motor

Odmah po paljenju XC40, na displeju se pojavi informacija o svim sistemima koji su ugrađeni u vaš model, kao i informacija da li su svi sustemi u funkciji i spremni da vam pomognu. Usledilo je oduševljenje kako ovaj auto startuje a i kako dobro poteže kada je na polovini gasa. Zaista je napravljen dobar odnos između dobro poznatog dizel motora sa velikim obrtnim momentum i osmostepenog automatskog menjača.

Prelasci između stepena prenosa se gotovo ne osećaju kao da se ne radi o automatskom menjaču već nekom kontinualnom prenosu. Da je to dobro usklađeno može se videti i po potrošnji koja bez obzira na težinu ovog terenca nije prelazila 7,5 l na 100km kombinovane vožnje.

Fensi SUV

Pošto ima solidan klirens od 211 mm probali smo ga i na makadamskim putevima na Tari. Podloga je bila suva i na pojedinim mestima sa zavidnim usponom. Bez obzira na sve, prepreke su uspešno savladane. Dakle nije samo fensi SUV, već upotrebljiv terenac, koji je ispunio sva naša očekivanja bez obzira što nije model sa pogonom na sva četiri točka.

Board displey Volvo XC 40

Da je vlažna podloga nisam siguran da bi se usudio da prelazim onkave zahtevne terene. Nadam se da ću biti u prilici da testiram i model sa pogonom na sve točkove, koji mi se više sviđa.

Inače sam vozio model u crvenoj boji koja mu odlično pristaje i gde gde god da smo se pojavili bio je u centru pažnje.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here