Testirali smo: Ford Ranger 2.2 dizel

0
45
Ford Ranger 2.2 dizel

Zamolio sam ljude iz Grand Motorsa, da mi daju na kraci test Ford Ranger, koji do tada nisam testirao. Objasnio sam im zasto mi je hitno, a oni su mi dali Ford Ranger 2,2 auto 6 u dizel varijanti. Nisam bas ljubitelj automatskih menjaca kada je u pitanju sneg i led, ali racunao sam da ima prebacivanje na manuelno, pa ce biti u redu. Inace ovo je sesta evolucija Fordovog legendarnog Rangera koji je odneo vise svetskih i regionalnih priznanja kao Pik ap i terenac godine.

Zadnji deo Ford Ranger

Inace dobio sam verziju sa duplom kabinom i cetvora vrata sa luksuznim enterijerom. Ovaj model ima i standardnu kabinu samo sa prednjim sedistima i dvoja vrata, kao i produzenu kabinu sa manje prostora pozadi i zadnjim vratima koja se otvaraju kontra od prednjih.

Deonicu sa auto putem presli smo bez ikakvih problema, a za volanom Rangera osecao sam se kao u udobnom putnickom autu.Kozni enterijer, dobra pozicija vozaca, pregledna instrument table kao i tockic za promenu rezima rada tockova i rucna kocnica bili su bas tamo gde treba.Posle nekoliko kilometara stekao sam poverenje u Rangera. Sisli smo sa auto puta na regionalni put koji nije bio bas najbolje ociscen.

Kako se Ford Ranger ponaša na snegu

A poceo je da pada i sneg. Medjutim nije bilo mesta za zabrinutost, Ranger se ponasao izuzetno dobro.Kada smo stigli u Brzece videli smo kako i dzipovi stavljaju lance.Na Rangeru su bile nove kvalitetne gume i procenio sam da nece biti problema, a u gepeku smo imali spremne lance.Vec je pao mrak, sneg neprestano i obilno pada, a na pojedinim deonicama nailazili smo na led kao i na led prekriven snegom.

Odusevio sam se sa kako menjac i diferencijali odradjuju posao.Naravno kaonstantno sam bio u 4×4 modu, ali bez potrebe za zakljucavanjem diferencijala.Nisam cak imao potrebu da menjac prebacujem na rucno kontrolisanje stepena prenosa sve vreme boravka na Kopaoniku, iako smo
se prebacivali sa lokacije na lokaciju.

Gume Ford ranger

Elektricni servo je odlican i mnogo je olaksavao korekciju putanje na klizavim delovima.

Naravno bilo je i onih koji su prilazili da se raspituju kakav je, jer je svojim izgledom ostavljao utisak mocnog i lepog terenca. Mislim da su se pojedinci opasno zagrejali da po povratku sa Kopaonika svrate u Grand Motors, jer im je Ranger bacio u zasenak njihove terence.A kako i ne bi.

Poklopac Ford Ranger

Karakteristike Ford Ranger 2.0
Ovaj model, sa svojom duzinom od 5,3m, masom od 1931-2167kg, koji izgleda istovremeno robustno i prefinjeno nikoga ne ostavlja ravnodusnim. Ima nosivost od 1260kg i vucnu silu od 3,5 tone. Klirens od 23cm omogucava mu lagano prevazilazenje prepreka, kao i dobar napadni ugao od 28 stepeni napred i 25 stepeni nazad.

Menjac sa 6 stepeni je dobro odabran i uskladjen sa motorom. Preveliki broj stepeni smanjio bi efekat brzog povlacenja. Diferencijali i ogibljenje su izvanredni, a samim tim i uzivanje u voznji.

Unutrašnjost Ford Ranger

Motor je 2,2 dizel, sa dobrim obrtnim momentom i korektnom potrosnjom. Ova varijanta je idealna za nase uslove iako postoji verzija sa 3,2 dizel motorom. Na dam se da cemo dobiti Ford Ranger da zavrsimo test na asfaltu i makadamu, za sada ovo je iznad ocekivanja.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here