Renault Captur 1,3 Benzin Restyling

0
21
Renault Captur 1.3

Napokon smo dobili na test osvezeni Renault Captur. Ovog najprodavanijeg crossovera u Evropi uskoro bi trebalo da zameni potpuno novi evolucijski model, koji zvanicno treba da se pojavi na Frankfurtskom salonu automobile.

Prvi model povisenog i povecanog Clia, bio je izuzetno dobro resen (sto pokazuju i rezultati prodaje), tako da je dizajnerima i inzenjerima zaduzenim za tehnicki razvoj bilo izuzetno tesko. Jer uvek je najteze od odlicnog napraviti jos bolje.

Prvo sto upada u oci su nova dnevna svetla u obliku slova C, koja zajedno sa novim branikom vizuelno prosiruju i povisuju auto. Naravno tu je i nova prednja maska sa vise hroma.Prednji spliter se posebno istice jer je u drugoj boji.Sve u svemu ceo Captur spolja je pretrpeo
nezne promene.

Unutrasnjost je takodje blago osvezena i poboljsana. Novi je dizajn presvlaka na sedistima, a i volan je doziveo svoj mali redizajn.Prostor na srenjoj konzoli je potpuno izmenjen i sada je prakticniji.Rucica menjaca takodje je dozivela promenu i mnogo prijatnjija pod rukom.

U produzetku srednje konzole nalazi se mesto za odlaganje kartice i dugme za paljenje i gasenje. Najvise me je obradovala nova fioka ispred suvozackog sedista, koja se sada mnogo lakse izvlaci i nema onog zvuka trenja plastike o plastiku. Sama plastika u enterijeru nije vrhunska, ali je savim korektna s obzirom na cenovni nivo vozila.

Fioka renault capture

Benzinski motor motor od 1,3litra odlicno je uparen sa sestostepenim manuelnim menjacem. Svi stepeni prenosa od 1-5 su odlicno podeseni, tako da sesti stepen prenosa zaista sluzi samo kao rasterecenje na auto- putu ili duzim deonicama. Mnogi nece primetiti iako se duze voze u
petom stepenu prenosa. Dobar je i obrtni moment tako da se nekoliko puta desilo da prednji tockovi proklizaju prilikom naglog starta.

Start stop sistem

Doduse i balans opterecenja na prednje tockove je manji tako da ponekad sam imao osecaj da je prednji kraj “prelagan” iako su i motor i menjac napred. Sve je to u podesavanju vesanja koje je u restyling modelu sada dosta tvrdje, sto doprinosi boljem lezanju auta na asfaltu.

Medjutim javlja se problem kod losih puteva i makadama. Provozali smo Captura po zemljanim putevima Srema i potvrdili nasu teoriju. Ovaj restyling model se losije ponasa od prve osnovne verzije na zemljanim i makadamskim putevima. Sada je vise “urban”, cak mu je i restyling tome prilagodjen.

Potrosnja je u kombinovanim uslovima sasvim zadovoljavajuca i nesto je malo iznad deklarisanih fabrickih podataka, sto je za svaku pohvalu. O samom kvalitetu ovog crossovera ne treba previse trositi reci, jer najbolji dokaz je da je to najprodavaniji crossover u Evropi.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here