FORD TOURNEO CONNECT 1,5 DIZEL

0
2
FORD TOURNEO CONNECT 1,5 dizel bočni pogled

Odavno nismo imali na testu putničko-dostavno vozilo, ili bolje rečeno putnički auto izveden iz dostavnog. Da je ta odlika vidi se i po kliznim zadnjim vratima na obe strane.

Ovaj tip vozila sve više je u modi, a naevropskom tržištu dominiraju francuski proizvođači. Ford je to osetio iuložio dosta napora da nova verzija Connecta bude dostojan takmac. Odmah je ponudio dve verzije standardnu i Grand Connectu.

Grand Connecta dobila je još jedan red sedišta koji se po potrebi može izvaditi i dobiti maksimalna zapremina prtljažnog prostora od 2410 litara.

Mi smo na test dobili osnovnu verziju sa motorom 1,5 dizel sa 100 KS. U ponudi su još i dva turbobenzinca od 1,o litara sa 100 KS, i 1,6 litara sa 150 KS. Za naše trište 1,5 dizel je možda pravi izbor, jer je mali potrošač a daje sasvim zadovoljavajuće performanse.

FORD TOURNEO CONNECT 1,5 dizel zadnji kraj

Eksterijer je osavremenjen i uklopljen u globalnu Ford prepoznatljivost. Dizajn je toliko dobar da nemate potrebe da se stidite ako ga i svakodnevno vozite. Putnici na zadnjim sedištima moraju biti prezadovoljni jer su oboja vrata klizna i olakšan im je izlazak iz
vozila.

Ford Tourneo 1.5 unutrasnjost

Vrata od gepeka su ogromna i otvaraju se nagore do visine krova auta. Na taj način svaki teret ili prtljag može jako lagano da se unesu.

A vožnja je najbolji deo. Sedenje u njemu je malo povišeno i daje osećaj kao da ste u nekom Crossoveru a ne u unapređenoj verziji dostavnog vozila. Na vešanju se dosta uradilo i nema nikakve razlike u odnosu na ostala putnička vozila. Prolasci kroz krivine su bili bez naginjanja i zanošenja.

FORD TOURNEO CONNECT 1,5 dizel prednji deo

Odlično se pokazao i u krivinama sa kontra nagibom, što je specijalnost naših putara. Ali ko vodi taj sektor dobro smo i prošli. Istovremeno me iznenadila udobnost same vožnje. Znači i udoban i odličan u krivinama. Pohvale inženjerima Forda. Kočenje je sasvim zadovoljavajuće i hvata “na prvu“.

Dao sam mom sinu da ga proba i kada je prvi put zakočio zamalo me nije izbacio kroz šoferku, pa sam ga zamolio da bude nežniji. To je bio još jedan dokaz da su kočnice odlične.

Motor 1,5 dizel uglađeno radi i odlično startuje, zahvaljujući dobrom obrtnom momentu. Uparen je sa odličnim menjačem čija se ručica nalazi baš tamo gde treba. Šaltanje je lagano i uglađeno.

Ovako upareni motor i menjač dali su i odličan rezultat u potrošnji goriva.Potrošnja na našem testu kretala se između 5 i 6 litara. Ford se sa ovim modelom uključio u ravnopravnu utakmicu sa francuskim proizvođačima koji su trenutno lideri u ovom sve popularnijem
segmentu vozila.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here