Agresivniji nastup organizacije čiji rezultat rada predstavljamo, ima JD.Powers, oni su u stanju bez  istraživanja da proglase korejske brendove „intergalaktičkim“. Studija američke kuće Consumer Reports obuhvata radnje sprovedene u nameri da se rangiraju najbolje automobilske marke. Ispitivanje uključuje drumski test, pouzdanost, zadovoljstvo kupaca i bezbednost.

Pozicije se menjaju iz godine u godinu , ojašnjavamo ih  time što se modeli u ponudi smenjuju, proizvođači ulažu trud da otklone mane otkrivene u toku godina.

Na vrhu pouzdanosti došlo je do promene, Subaru je preuzeo titulu najbolje marke. Jedan od lidera je i Audi sa napredkom za pet pozicija, Acura je bila još bolja, zabeležila je skok za jedanaest mesta. Medjutim zbog fijaska sa volanom na Modelu S i Modelu X, Tesla koji je bio loš na drumu I pao je za sedam mesta.

Jeep je najtragičnije je prošao, pre svega zbog muka sa pikap kamionetom.

Ova lista je korisna, daje dodatne informacije I korisna je, važno je da proizvodjači daju kupcima informacije koje razumeju, I tako mogu da prilagode svoja očekivanja.

Brend koji se nadje na listi mora da poseduje najmanje dva modela za tesitiranje  a marke koje su ispunile kriterijum su Fiat, Maserati, Polestar I Ram.

Zapravo za svaki model su četiri faktora izložena više od pedeset testova i procena. Članovi ocenjuju i izjašnjavaju se o 17 područja definisanih u pregledu. Vlasnici zadovoljstvo ocenjuju na sličan način gde im je ključno pitanje da li bi nakon iskustva sa odredjenim modelom opet kupio isti. U obzir se uzima bezbednost i sve više se uzima u obzir i ekološki potencijali.